תנאים והגבלות

תנאי השימוש באתר 123.co.il

 

תנאי שימוש אלה מסדירים את השימוש שלך באתר 123.co.il, אלא אם צוין אחרת, על השימוש שלך בכל אתר אינטרנט או אפליקציה סלולרית אחרת בבעלות או מופעלת על ידי 123.co.il בולגריה או המופעלת מטעם 123.co.il (להלן "אתרי האינטרנט"). אנא קרא תנאי שימוש אלה בעיון לפני השימוש באתרים.

 

הסכמה לתנאים

 

על ידי שימוש באתרים, אתה מסכים לתנאי שימוש אלה ולמדיניות הפרטיות המקוונת הכללית של 123.co.il (עבור מבקרים בני שמונה עשרה ומעלה) או למדיניות הפרטיות של 123.co.il Children's Online (עבור מבקרים מתחת לגיל שמונה עשרה (18) שנים. גיל) המשולבים בזאת באמצעות הפניה. בכל פעם שאתה משתמש באתרים, אתה מאשר מחדש את הסכמתך לתנאי השימוש שהיו אז. אם אינך מעוניין להיות מחויב לתנאי שימוש אלה, הסעד היחיד שלך הוא הפסקת השימוש באתרים.

 

123.co.il רשאית לשנות את תנאי השימוש הללו בכל עת ולפי שיקול דעתה הבלעדי. תנאי השימוש שהשתנו ייכנסו לתוקף מיד עם הפרסום ואתה מסכים לתנאי השימוש החדשים שפורסמו על ידי המשך השימוש שלך באתרים. אתה אחראי להישאר מעודכן בכל שינוי. אם אינך מסכים לתנאי השימוש שהשתנו, התרופה היחידה שלך היא הפסקת השימוש באתרים.

 

חשבונות

 

ייתכן שתידרש ליצור חשבון ולציין סיסמה לשימוש בתכונות מסוימות באתרי האינטרנט. אתה מסכים לספק, לתחזק ולעדכן מידע אמיתי, מדויק, עדכני ומלא על עצמך כפי שמתבקש מתהליכי הרישום. אינך רשאי להתחזות לכל אדם או ישות או להציג מצג שווא של זהותך או השתייכותך לאדם או ישות כלשהי, לרבות שימוש בשם משתמש, בסיסמה או פרטי חשבון אחרים של אדם אחר.

 

אתה אחראי באופן מוחלט לשמירה על סודיות הסיסמה שלך ושל חשבונך. ואתה אחראי במלואו לכל הפעילות שנעשתה על ידך או על ידך כל מי שמשתמש בחשבון שלך. אתה מסכים להגן על הסיסמה שלך מפני גישה של אחרים. אם אתה סבור שחשבונך נפרץ, עליך לפנות אלינו באופן מיידי בדואר בכתובת: support@123.co.il.com או לשלוח הודעה לשירות הצ'אט החי שלנו. אתה מסכים לשפות ולהחזיק ב-123.co.il לא מזיק בגין הפסדים שנגרמו ל-123.co.il או לגורם אחר עקב שימוש בחשבונך של מישהו אחר כתוצאה מאי נקטת בזהירות סבירה כדי לשמור על הסיסמה שלך.

ביטול

 

יש לך את הזכות לבטל את ההזמנה שלך עד חמש דקות לאחר ביצוע ההזמנה שלך בפלטפורמת 123.co.il. לאחר שלב זה, המסעדה הייתה מתחילה להכין את האוכל ולכן לא יתאפשרו החזרים. למען הסר ספק, התזמון יוערך על סמך הנקודה בה אתה מתקשר למוקד הטלפוני שלנו, או לשלוח הודעה לשירות הצ'אט החי שלנו. במקרה של הזמנת מזומן במשלוח, הזמנתך תסופק לפי ההוראות ויש לאסוף מזומן על ידי הרוכב. במקרה שלקוח מסרב לשלם את המזומן לרוכב שלנו, 123.co.il שומרת לעצמה את הזכות להגביל את תשלומי המזומנים העתידיים שלו.

 

תוכן שפורסם על ידי משתמשים אחרים

 

123.co.il אינה אחראית ואינה תומכת בתוכן בכל פרסום שנעשה על ידי משתמשים אחרים באתרי האינטרנט. בשום פנים ואופן לא תישא 123.co.il באחריות, במישרין או בעקיפין, לכל אובדן או נזק שנגרמו או נטען כי נגרמו לך בקשר לכל תוכן שפורסם על ידי צד שלישי באתרים. אם נודע לך על שימוש לרעה באתרים על ידי אדם כלשהו, ​​אנא צור קשר עם 123.co.il בדואר בכתובת: support@123.co.il.com או שלח הודעה לשירות הצ'אט החי שלנו.

 

אם אתה מרגיש מאוים או מאמין שמישהו אחר נמצא בסכנה, עליך לפנות מיד לסוכנות אכיפת החוק המקומית.

פעילויות אסורות באתרים

 

להלן רשימה חלקית של סוגי ההתנהגות שאינם חוקיים או אסורים באתרים. 123.co.il שומרת לעצמה את הזכות לחקור ולנקוט בצעדים משפטיים מתאימים נגד כל מי שעוסק, לפי שיקול דעתו הבלעדי של 123.co.il, בכל אחת מהפעילויות האסורות. פעילויות אסורות כוללות - אך לא מוגבלות ל- את הדברים הבאים:

 

- שימוש באתרים לכל מטרה תוך הפרה של חוקים או תקנות מקומיים, מדינתיים או פדרליים;

- פרסום תוכן המפר את זכויות הקניין הרוחני, זכויות הפרטיות, זכויות הפרסום, זכויות הסוד המסחרי או כל זכויות אחרות של צד כלשהו;

- פרסום תוכן שאינו חוקי, מגונה, משמיץ, מאיים, מטריד, מתעלל, לשון הרע, שנאה או מביך לכל אדם או ישות אחרת כפי שנקבע על ידי 123.co.il לפי שיקול דעתו הבלעדי או בהתאם לסטנדרטים של הקהילה המקומית;

- פרסום תוכן המהווה בריונות ברשת, כפי שנקבע על ידי 123.co.il לפי שיקול דעתו הבלעדי;

- פרסום תוכן המתאר כל התנהגות מסוכנת, מסכנת חיים או מסוכנת אחרת;

- פרסום מספרי טלפון, כתובות רחוב או שמות משפחה של כל אדם;

- פרסום כתובות אתרים לאתרים חיצוניים או כל צורה של HTML או קוד תכנות;

- פרסום כל דבר שעשוי להיות "ספאם", כפי שנקבע על ידי 123.co.il לפי שיקול דעתו הבלעדי;

- התחזות לאדם אחר בעת פרסום תוכן;

- איסוף או איסוף אחר של מידע על אחרים, לרבות כתובות דואר אלקטרוני, ללא הסכמתם;

- מתן אפשרות לכל אדם או ישות אחרים להשתמש בזיהוי שלך לצורך פרסום או צפייה בתגובות;

- הטרדה, איום, מעקב או התעללות באדם כלשהו;

- עיסוק בכל התנהגות אחרת המגבילה או מונעת מכל אדם אחר להשתמש או ליהנות באתרים, או אשר, לפי שיקול דעתו הבלעדי של 123.co.il, חושפת את 123.co.il או מי מלקוחותיה, ספקיה או כל צד אחר לכל אחריות או נזק של כל סוג; אוֹ

- עידוד אנשים אחרים לעסוק בכל פעילות אסורה כמתואר כאן.

123.co.il שומרת לעצמה את הזכות - אך אינה מחויבת - לעשות את כל הפעולות הבאות או את כולם:

- לחקור טענה לפיה כל תוכן המתפרסם באתרים אינו תואם את תנאי השימוש הללו ולקבוע לפי שיקול דעתו הבלעדי להסיר או לבקש את הסרת התוכן;

- הסר תוכן שהוא פוגעני, בלתי חוקי או משבש, או שאינו תואם בדרך אחרת לתנאי שימוש אלה;

- להפסיק את הגישה של משתמש לאתרים על כל הפרה של תנאי שימוש אלה;

- לפקח, לערוך או לחשוף כל תוכן באתרים; ו

- ערוך או מחק כל תוכן שפורסם באתרי האינטרנט, ללא קשר לשאלה אם תוכן כזה מפר תקנים אלה.

- 123.co.il סימנים מסחריים וזכויות יוצרים

 

כל הסימנים המסחריים, הלוגו וסימני השירות המוצגים באתר הינם סימנים מסחריים רשומים ולא רשומים של 123.co.il ו/או צדדים שלישיים אשר אישרו את השימוש בהם (יחד ה"סימנים המסחריים").

 

אינך רשאי להשתמש, להעתיק, לשכפל, לפרסם מחדש, להעלות, לפרסם, לשדר, להפיץ או לשנות את הסימנים המסחריים הללו בכל דרך שהיא. השימוש בסימנים המסחריים של 123.co.il בכל אתר אינטרנט אחר אסור בהחלט. כל החומרים הכלולים באתרים מוגנים בזכויות יוצרים, אלא אם צוין אחרת במפורש. 123.co.il תאכוף באגרסיביות את זכויות הקניין הרוחני שלה במלוא היקף החוק, לרבות בקשה להעמדה לדין פלילי. 123.co.il אינו מתחייב ואינו מצהיר כי השימוש שלך בחומרים המוצגים באתרים לא יפר זכויות של צדדים שלישיים שאינם בבעלות 123.co.il או קשורים אליהם. השימוש בכל החומרים באתרים הוא על אחריותך בלבד.

 

היפר-קישורים

 

אתר זה עשוי להכיל היפר-קישורים לאתרי צד שלישי. 123.co.il אינה שולטת או תומכת באתרי צד שלישי אלה או כל סחורה או שירותים הנמכרים באתרים אלה. חלק מהאתרים הללו עשויים להכיל חומרים מעוררי התנגדות, בלתי חוקיים או לא מדויקים. אתה מאשר ומסכים ש-123.co.il אינה אחראית או אחראית לכל תוכן או חומרים אחרים באתרי צד שלישי אלה.

חוק חל והפרדה

 

תנאי שימוש אלה יהיו כפופים לחוקי בולגריה ויתפרשו בהתאם לחוקי בולגריה, ללא קשר לכללי ניגוד החוקים שלה. אתה מסכים במפורש שסמכות השיפוט הבלעדית לכל תביעה או מחלוקת במסגרת תנאי השימוש או השימוש שלך באתרים נמצאת בבתי המשפט של בולגריה, וכן אתה מסכים במפורש להיכנע לסמכות השיפוט האישית של בתי משפט כאלה לצורך התדיינות משפטית. כל טענה או פעולה כזו.

 

אם הוראה כלשהי בתנאי שימוש אלה תימצא כלא תקפה על ידי בית משפט בעל סמכות שיפוט מוסמכת, אי תקפותה של הוראה כזו לא תשפיע על תוקפן של שאר ההוראות של תנאי שימוש אלה, שיישארו בתוקף ובתוקף. שום ויתור על הוראה כלשהי בתנאי שימוש אלה לא ייחשב כוויתור נוסף או מתמשך על הוראה כזו או על כל הוראה אחרת.

 

תַשְׁלוּם

 

לקוח הקצה יכול לבחור בין אמצעי תשלום שונים הניתנים בפלטפורמות, שהן כיום: [כרטיס אשראי והעברה מיידית.] הספק שומר לעצמו את הזכות לספק אמצעי תשלום אחרים או לא להציע עוד אמצעי תשלום מסוימים. לקוח הקצה בוחר באופן מחייב את שיטת התשלום בעת ביצוע ההזמנה המתאימה. בתנאי שלקוח הקצה בוחר באמצעי תשלום מקוון, התשלום עשוי להיות מעובד על ידי ספק תשלומים חיצוני שמשתף פעולה עם הספק. נתוני הכרטיס יישמרו במקרה זה להזמנות עתידיות על ידי ספק התשלומים, בתנאי שלקוח הקצה יבחר באחסון המתאים של אלו וייתן בזאת הסכמה לכך. עקב מצב החירום של COVID-19 ברפובליקה של בולגריה, כל ההזמנות ששולמו באינטרנט יימסרו ללא מגע פיזי.

אחריות

 

האתרים והתוכן מסופקים על בסיס "כמות שהם". במידה המרבית המותרת על פי חוק, 123.co.il, האם, חברות הבנות והשותפים שלה (ישויות 123), וכל אחד מהסוכנים, הנציגים ונותני השירותים שלהם, מתנערים מכל אחריות, בין מפורשת או משתמעת, סטטוטורית או אחרת, לרבות אך לא. מוגבל לאחריות המשתמעת של סחירות, אי-הפרה של זכויות צד שלישי והתאמה למטרה מסוימת. ייתכן שהחוק החל לא יאפשר אי-הכללה של אחריות משתמעת, ולכן ייתכן שההחרגה שלעיל לא תחול עליך. גופי ה-123.co.il, סוכניהם, נציגיהם ונותני השירותים אינם יכולים ואינם מבטיחים או מתחייבים כי: (א) האתרים יהיו אמינים, מדויקים, מלאים או מעודכנים בזמן; (ב) האתרים יהיו נקיים מטעויות אנושיות ומכונה, השמטות, עיכובים, הפרעות או אובדנים, לרבות אובדן נתונים; (ג) כל הקבצים הזמינים להורדה מאתרי האינטרנט יהיו נקיים מזיהום על ידי וירוסים, תולעים, סוסים טרויאניים או קודים אחרים המבטאים תכונות מזהמות או הרסניות; (ד) כל תוכן שתפרסם באתרים יישאר באתרים; או (ה) הפונקציות או השירותים המבוצעים באתרים יהיו ללא הפרעות או ללא שגיאות או שפגמים באתרים יתוקנו.

 

הגבלת אחריות

 

גופי ה-123.co.il, סוכניהם, נציגיהם ונותני השירותים, האחריות המלאה והסעד הבלעדי שלך לגבי השימוש שלך באתרים הוא הפסקת השימוש שלך באתרים. גופי ה-123.co.il, סוכניהם, נציגיהם ונותני השירותים לא יהיו אחראים לכל נזק עקיף, מיוחד, מקרי, תוצאתי או מופתי הנובע מהשימוש שלך באתרים או לכל תביעה אחרת הקשורה בכל דרך לשימוש שלך באתר אתרי אינטרנט. החרגות אלו בגין נזקים עקיפים, מיוחדים, תוצאתיים ומופתיים כוללים, ללא הגבלה, פיצויים בגין אובדן רווחים, אבדן נתונים, אובדן מוניטין, הפסקת עבודה, הפסקת עבודה, כשל במחשב או תקלה, או כל נזק או הפסדים מסחריים אחרים, אפילו אם ישויות ה-123.co.il, סוכניהן, נציגיהן ונותני השירות קיבלו הודעה על האפשרות לכך וללא קשר לתיאוריה המשפטית או השוויונית שעליה מבוססת התביעה. מכיוון שמדינות מסוימות או תחומי שיפוט אינם מאפשרים החרגה או הגבלת אחריות לנזקים תוצאתיים או מקריים, במדינות או מחוזות שיפוט כאלה, ישויות ה-123.co.il, סוכניהן, נציגיהן ונותני השירותים יהיו מוגבלות בהיקף המותר בחוק.

סיום

 

ל-123.co.il יש את הזכות לסיים את חשבונך ואת הגישה לאתרים מכל סיבה שהיא, לרבות, ללא הגבלה, אם 123.co.il, לפי שיקול דעתה הבלעדי, רואה את השימוש שלך כבלתי מקובל, או במקרה של הפרה כלשהי על ידך של תנאי להשתמש. 123.co.il רשאית, אך לא תהיה מחויבת, לספק לך אזהרה לפני הפסקת השימוש שלך באתרים.

 

שוברים

 

אלא אם צוין אחרת,

 

- השוברים חלים רק על הזמנות מזון, לא כולל דמי משלוח ומכולות

- תקף לתשלום מקוון בלבד

- 123.co.il שומרת לעצמה את הזכות לבטל הזמנות וחשבונות אם יתגלו פעילויות הונאה

- 123.co.il שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את השימוש בשובר זה במסעדות מסוימות ללא הודעה מוקדמת

- חלים תנאים והגבלות של מסעדות בודדות

 

צור קשר

 

שאלות? הערות? נא לשלוח אימייל אלינו לכתובת contact@123.co.il.com

 

© 2020 123.co.il. כל הזכויות שמורות.

×

עגלת קניות

{{ item.name }}

{{ item.quantity }} x {{ item.attributes.friendly_price }}

עגלת הקניות ריקה! סכום ביניים: {{ totalPriceFormat }}